 |
Sima 1 kanns
1 kanna van. Az plet egy bizonyos pontjn. Feladat megvdeni a kannt attl, hogy az ellensg megrintse.
Vd csapat : Megvdi a kannt az ellensgtl, ehhez felhasznlhatja a plya terlett. Nincsenek megktsek a vdst illeten
Tmad: Feladata a kanna megrintse. Ha a kannt megrintette egy tmad jtkos akkor a krnek vge van, akkor is ha mg van vd jtkos.
|
-------------------------------------------------------------------------------------------
|
 |
A jtk trtnete:
Az "A" csapat informtorainak segtsgvel elfogta a "B" csapat egyik magas rang vezetjt. Hossz vallats utn bevallotta, hogy mernyletre kszlnek egy adott idpontban indtott idegmreggel tlttt raktval a kzeli vros ellen. Az "A" csapat feladata ezt megakadjozni.
Feladatok:
"A" csapat:
- Megtallni s hatstalantani a robbanfejet
- Megakadlyozni a magas rang vezet kiszabadtst.
"B" csapat:
- Megvdeni a teleptett kilvllst
- Kiszabadtani vezetjket az "A" bzisrl
A jtk menete:
A jtk pontozsos rendszerben mkdik. Az adott feladatokrt pontokat kapnak illetve egyes esetekben vesztenek a csapatok. A kiltt jtkosok visszallhatnnak, miutn a "visszall" krzetben feljegyeztk, hogy kilttk ket. A trtnetben szerepl eszkzk teleptsre, illetve a taktika megbeszlsre 20 perc ll rendelkezsre a jtk kezdetn. Igny esetn lehetsges a plyabejrs is. Az ltalnos szablyok itt is rvnyben vannak, ezeken fell minden csel s trkk hasznlata megengedett sszer keretek kzt.
Pontozs: - Jtkost tallat ri: +1pont annak a csapatnak aki kiltte, -1 pont annak akitl kilttk
- Akit hromszor kilttek annak a csapattl egyszeri -5 pontos levons trtnik, de ilyenkor a msik csapat nem kap pontot!
Feladatok teljestsrt jr pontok:
- "A" csapat ha megtallja a kilvllst 25 pont.
- "A" csapat ha hatstalantja a robbanfejet 50 pont
- "A" csapat ha a vezrt nem tudja a "B" csapat kiszabadtani adott idpontig (mondjuk KB 3 rn keresztl) 50 pont (nem jelenti a jtk vgt!!!)
- "A" csapat ha az ltala rztt vezett likvidljk -15 pont
- "B" csapat ha kiszabadtja a vezetjt 50 pont
- "B" csapat ha nem tudja kiszabadtani de likvidlja a vezett (tovbbi informciszerzs elkerlse vgett) 25 pont
- "B" csapat ha a kilvllst meg tudja vdeni adott idpontig (mondjuk KB 3 rn keresztl) 50 pont (jtk vgt jelenti)
- "B" csapat ha az "A" csapat megtallja a kilvllst -15 pont
Eszkzk, lebonyolts:
A jtk a jelenlegi plyn, az als pleteknl s az als pletek mellett elterl fs-bokros rszen folyna. 3 f helysznt kell megjellnnk: "A" s "B" bzist, valamint a visszall helyet. Ezt kveten megkezddhet a jtkeszkzk teleptse. Itt a "B" csapatnl tbb eszkzt kell telepteni. A bzisukon kell rutal jelet hagyniuk, hogy merre lltottk fel a kilvllst. Ez trtnhet egy hinyos trkprszlettel, vagy egy rsos dokumentumban megjellve, ez a "B" csapatra van bzva. A kilvllst oda lltjk fel a terepen ahov szeretnk, ez is rjuk van bzva. Figyelem! Lehetsges elterel jeleket hagyni, de nem lehet csak flrertelmezhet rnymutatst htrahagyni! (csalinkzhatna az "A" csapat egy htig mire megtalln a kilvllst) Az "A" csapatnak a bzisn kell rizni a "B" vezrt. Itt nincsenek megktsek, de a "likvidlst" azrt lehetv kell tenni, ha a "B" csapatnak remnytelen a kiszabadtsi ksrlet. Teht olyan helyre kell fellltani a vezrt, hogy ne legyen remnytelen a likvidls is. A visszall helyen 2db listt vezetnk, mindkt csapat kiesett jtkosa a tallat utn visszatr erre a pontra, felrja a nevt a csapatnak listjra, majd visszatrhet a jtkba a sajt bzisn. Aki elhagyta a visszall hely krlett (kb 50-100 m sugar krt jelent) az clpont, illetve vadszhat az ellensgre!!!
Eszkzk elksztse:
A "B" vezrt legjobban egy lufival lehetne szimbolizlni, mert ez ltvnyos, ha a likvidls megtrtnik, illetve hallani is lehet. A kiszabadtsnl nem kell a "B" csapatnak a lufit is magval vinnie, elg csupn a lufihoz kttt kpet, ezzel tanustja, hogy vezrt kiszabadtotta. A visszall helyen nem kell sok eszkzt felvonultatni, 2 db paprlap s kt db toll. A rakta s a kilvlls elksztse egy kis idt vehet ignybe. A rakta teste brmilyen knny hengeres dologbl elkszthet, valamelyiknk biztosan tud szerezni ilyesmit. A robbanfej kartonbl knnyen elkszthet, a hatstalants pedig megoldhat egy gagyi telefonnal pl (Kazoo mr fel is ajnlott erre a clra egy kszlket). A "B" bzison mondjuk az utbaigazts mellett valahol ott lehetne a telefon PIN kdja, s amikor sikerl bekapcsolni a kszlket akkor van hatstalantva a robbanfej. De ha nemnagyon akarunk barkcsolni, akkor nem rakta s kilvlls szerepel a sztoriban hanem mondjuk egy brndben lv bombrl is lehet sz. A bomba vagy rakta mellett el lehet helyezni egy krtt vagy spot s amikor megvan a hatstalants akkor ezt meg kell fjni (mert ugye ez a jtk vgt jelzi). A telefont be lehetne lltani bresztre a jtk kezdetekor mondjuk 3-4 rval ksbbre, s mikor elkezd breszteni akkor robbant fel a bomba, ekkor megint vge a jtknak.
|
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
 |
MEDIC
A MEDIC jtktpus brmelyik fent lert jtkkal kombinlhat.
Minden csapat rendelkezik 1 orvossal. Az orvos feladata, hogy meggygytsa az elesett csapattrsat.
A Kiltt jtkos a tallat helyn fltrdre ereszkedik vagy lel. Fegyvert a feje fl tartja, vagy fehr szallaggal jelzi, hogy meghalt. Illetve kiablssal.
Minden jtkosnl van meghatrozott szm krtya. Medic krtya. Ezt gygyts esetn az orvosnak kell adni. Miutn a krtyt elvette az orvos. A jtkos felll fedezkbe vonul s folytathatja a jtkot. Az orvosra gygyts kzbe nem szabad lni. Mikzben jtkba van kilhet. Amennyiben a medic tallatot kapott, visszamegy a kiindul pontra s jra jtkba llhat. |
--------------------------------------------------------------------------------------------------
|